2022 Fornitore di scatole magnetiche di rigalu di imballaggio di gioielli in carta scorrevole di stampa a caldo di lusso personalizzata

Descrizzione simplice: Semu una forte fabbrica di imballaggi di carta fonte cù serviziu è qualità garantiti.Cù 14 anni di sperienza in a produzzionescatula di ghjuvellipruduzzione, sustegnu persunalizazione di marca èetichettatura, equipamentu cumpletu è vitezza di pruduzzione rapida, u vostru cumpagnu di fiducia hè a prima scelta. Avemu sempre pruducia in cunfurmità cù u sistema di produzzione standard di cuntrollu di qualità ISO9001: 2015 è 100% QC inspection.Welcome à negociate affari.

 prezzu FOB:Per piacè mandateci più dettagli per avè una citazione precisa

Pagamentu:L/C, T/T, Western Union

Tempu di consegna:10-20ghjorni dopu à u depositu è ​​u disignu cunfirmatu

imballaggio:Imballatu da cartoni d'esportazione standard o secondu i vostri bisogni


Detail di u produttu

Tags di u produttu

L'infurmazioni basi

Nome di l'articulu Scatola di imballaggio di gioielli viola
Eliminazione di a superficia verniciatura, stampatura a caldo
Materiali cartone
Culore CMYK, culori Pantone
Taglia Customizable
formati di opere d'arte PDF, CDR, AI, ETC sò benvenuti.
Accessori Magnete, nastro, bowknot, EVA, vassoio di plastica, spugna, fiori, finestra PVC/PET/PP, etc.
MOQ (quantità minima d'ordine) 5000 pezzi
Citazione Basatu nantu à u materiale, a dimensione, u culore di stampa è a dumanda di finitura
Feature Ecologicu, riciclabile, impermeabile
telefonu +86 13533784903
E-mail raymond@springpackage.com
Aduprà 1.Gioielli
2.Donu
3.etc.

Stampa squisita

a nostra cumpagnia hà avanzatu Roland 10 culori + 3-seam macchina di stampa UV inversa.U culore di stampa di u pruduttu hè pienu è chjaru.

Disegnu di slotting d'angle

I dui lati sò dritti è stanu fermamente. I bordi è i cantoni di scatuli di carta sò trattati cù cura, è a carta hè pianu senza arrughe.

U fondu di saccu grossu

U fondu hè pianu è bellu, cù una forte capacità portante è durabilità.

Prucessu di stampa à caldu

U prucessu di bronzing usa u principiu di trasferimentu di stampa calda per prisentà a stampa di stampa calda cù texture di metallu, u culore di stampa hè fermu è lavabile, u sensu di moda bassu-chjave, è a struttura hè più altu.

Selezzione di qualità

I prudutti sò fatti di materiali addensati, è l'effettu di publicità di marmellata di carta hè affettatu da a qualità di marmellata di carta in una certa misura.

Diversi tipi di persunalizazione libera

5000pcs ordine di partenza, missaghju testu, logò, stampa di culore, versione piena, fà ciò chì vo vulete;A stampa multi-sided hè a vostra scelta.Pacchettu di primavera, u vostru fornitore di sacchetti di carta rassicurante.

Consegna di pacchettu, spedizione è serviziu

Cuntrolla u ligame logisticu, informa immediatamente u cliente di u tempu di consegna stimatu, è consegna a merchenzie in tempu.Fate i dettagli di imballaggio di u produttu per prevene danni.Assicuratevi chì e specificazioni, quantità è qualità di i prudutti sò coerenti cù l'ordine, è furnisce i dati di lista dumandati da u cliente.Mantene a cumunicazione cù i clienti è migliurà l'esperienza di u cliente.

未标题-1
consegna 1

I prudutti simili

Cunniscenza di u produttu

Chì ghjè stu pruduttu?

L'imballu esternu di i cusmetichi hà a funzione di prutezzione di i cosmetichi per facilità u trasportu è u almacenamentu, è à u stessu tempu prumove a vendita di cusmetichi da una certa perspettiva.

Questa applicazione di u produttu?

Usi di imballaggi cosmetichi cum'è olii essenziali, maschere facciali, creme BB, toners, scatuli d'ombra d'occhi, saponi, etc.

A nostra infurmazione di a Cumpagnia

1
Visite à l'usine (20)
Visite à l'usine (1)
Visite à l'usine (6)
Visite à l'usine (12)
Visite à l'usine (1)

A nostra mostra

Guangzhou Spring Package Co., Ltd. (5)
Guangzhou Spring Package Co., Ltd. (4)

Personalizatu

c1

Stiratura a freddo in rilievo

A pressa a fredda di rilievu hè un metudu di stampa chì pò pruduce un effettu relativamente tridimensionale.Duranti u prucessu di stampa, ci vole à passà un passu di rinfrescante, perchè a forma di rilievu hè più evidenti è u travagliu hè più artisticu.

c2
c3

Doratura è stampa d'argentu

Trasferisce u mudellu o testu à a superficia di u materiale per esse stampatu.E caratteristiche di doratura sò mudelli chjaru è belli, culori brillanti, resistenza à l'usura, è migliurà a struttura di scatuli di rigalu.

c7
c6

Prucessu di rivestimentu di film

Sicondu i diversi materiali di film, pò esse divisu in film brillanti è film matte.

I filmi brillanti è i filmi muti sò principarmenti diffirenti da a lucidità, u film brillanti hè più brillanti è culurita;U film mutu hè più scuru è a qualità hè stabile.Film anti-scratch è film tactile sò cunsigliati per una persunalizazione di alta qualità.

c4
c5

Embossing

Mostra a trama di diverse prufundità è hà una sensazione di sollievu evidenti, chì aumenta a sensazione tridimensionale è l'appellu artisticu di a materia stampata.

Serigrafia di stampa UV

U scopu principale hè di rinfurzà a luminosità è l'effettu artisticu di a superficia di u produttu è prutegge a superficia di u produttu.Hà una alta durezza, resistenza à a corrosione è ùn hè micca faciule da scratch.

600 x 6001
600 x 600
c0

A cumpagnia pò fà scatuli di ogni dimensione secondu i bisogni di i clienti, è una varietà di culori artighjanali sò dispunibili.

Più pruduttu

c10

Cumu possu avè una citazione?

Pudete mandà email cù i dettagli di u produttu: dimensione, materiale, disignu, logò è culore;se avete opere d'arte, serà assai apprezzatu.Vi risponderemu in 24 ore.Inoltre, pudete discutiri cun noi nantu à TM.E nostre vendite sò in linea più di 12 ore ogni ghjornu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi