Differenza trà l'adesivo di fusione calda è l'adesivo d'acqua amichevule per l'ambiente per a fabbrica di carta sensibile à u calore

Ci sò parechji tipi di cola, cumpresa a cola calda, a cola d'acqua, a cola d'oliu è cusì.Diversi metudi di curazione adesiva, velocità, tempu è forma sò diffirenti.Parechje amichi lascianu missaghji dicendu chì volenu sapè a diffarenza trà l'adesivo di fusione calda è l'adesivo d'acqua.Hè assai simplice.Parlemu oghje cun voi.

1.Hot melt adesivu

Prima di tuttu, parlemu di l'adesivu hot melt.L'adesivu hot melt ùn hà micca bisognu di solvente o acqua durante u funziunamentu.À a temperatura di l'ambienti, l'adesivu di fusione calda hè solidu;Dopu u riscaldamentu, l'adesivu di fusione calda hè liquidu è u liquidu pò scorri.

I vantaghji sò: u costu di l'imballaggio è u trasportu di merci hè relativamente bassu, è i materiali ùn anu micca bisognu di congelate o di l'equipaggiu di siccazione.Hè faciule d'unisce, è a forza di ligame hè ancu relativamente forte.Hà una alta stabilità è una bona resistenza à l'acqua quandu hè almacenatu.

 

 

I svantaghji sò: l'equipaggiu di applicazione speciale hè necessariu;Ancu s'è a forza di ligame hè grande, hè facilmente affettata da a temperatura è ùn pò micca esse riscaldata continuamente.Dopu un riscaldamentu cuntinuu, i sustanzi seranu decomposti;In u prucessu di colla, u cuntrollu di a quantità di colla hè ancu relativamente poviru!

2.Cola d'acqua amichevule per l'ambiente

L'adhesiu di revestimentu à l'acqua hè emulsionatu cù l'acqua cum'è solvente è necessita un equipamentu emulsionante speciale.

U vantaghju hè chì piglia l'acqua cum'è solvente è u prezzu hè assai prezzu.Perchè usa l'acqua cum'è solvente, hè assai favuritu di l'ambiente.In cundizioni normali, ùn hà micca gruppu è senza odore.Inoltre, a cola stessu ùn brusgià, cù una larga gamma di solidi è viscosità, chì ponu ottene una bona resistenza à l'acqua è aderenza.

photobasdnk

Disadvantages: s'ellu ci sò vantaghji, ci sò disadvantages, mentri u svantaghju di a cola di l'acqua hè chì u tempu di curazione hè relativamente longu, a viscosità iniziale ùn hè micca forte, è hè faciule per freeze à bassu temperatura.Se l'attrezzatura metallica hè cunnessa, hè faciule d'esse contaminatu, è dapoi i sustanzi corrosivi sò generati per erode certi metalli.

U mercatu di adesivi hè largu è u putenziale di sviluppu di l'industria hè illimitatu.Per quessa, sò ghjunti parechje marche di adesivi cù una bona qualità è un altu costu di rendiment!

In fatti, a diffarenza trà l'adesivu di fusione calda è l'adesivu d'acqua ùn hè micca solu questi, ma ancu e so caratteristiche di custruzzione.E caratteristiche di custruzzione di l'adesivi cù e diverse caratteristiche sò ancu diverse.Per esempiu, l'adesivu di fusione calda pò esse appiicata è sparghje, è a cola d'acqua deve esse scraped and sprayed.Dunque, quandu sceglite a cola, duvemu ancu capisce a so tecnulugia di custruzzione, in modu per adattà u rimediu à u casu è appricà bè l'adesivo.

a6

Guangzhou Spring Package Co.,Ltd.hè un inseme di pianificazione, cuncepimentu, produzzione, stampa di imprese di stampa prufessiunale.A cumpagnia hè specializata in l'imballaggio di prutezzione di l'ambiente, a missione hè di portà "primavera verde" per u futuru di u mondu, specializata in a produzzione di imballaggi per 14 anni.Sè avete bisognu di un pruduttu persunalizatu, per piacè cuntattate.


Tempu di Postu: Apr-09-2022