Cumu sceglite una scatula per l'alimentu per u pranzu? - Una bona scelta di cuntainer di carta da asportu.

 

Avà alcuni novi chì sò appena entrati in l'industria di a ristorazione ponu facilmente turnà a testa in giru.Di sicuru, anu da perseguite u cuncettu altu è novu di imballaggio, chì ponu aumentà u tema è migliurà a qualità di a marca.È u fattu vi dicerà cruelly chì u tassu di cunversione di mette un ordine hè troppu bassu, chì ùn vale a pena a perdita.Avà parlemu di cumu si sceglielunch food box?

a3
600

Quandu sceglie alunch box,dipende di a taglia.In generale, u pesu normale di stir fry hè di circa 500 ml, ma usemu una scatula di 500 ml per imballà, chì hè abbastanza pienu è ùn hè micca adattatu per imballà o vede bè.In generale, ricumandemu d'utilizà una scatula di 650 ml, per avè un pocu spaziu, ma ùn pare micca chjucu.Quandu sceglite lunch boxes, duvemu attente à a prutezzione di l'ambiente è l'igiene.

A lunch boxinfluenza ancu u gustu di l'alimentariu, chì esige a nostra attenzione.Dopu, fate attenzione à u so materiale.Se l'alimentariu appartene à a zuppa è a porridge, una attenzione particulari deve esse pagata à a selezzione di ingredienti.Prima di tuttu, a zuppa di porridge hè più pesante è a temperatura hè più altu.Prestate attenzione à l'effetti portanti è di l'insulazione termale di i materiali di lunch box, è ancu à u grossu di a tapa.Per evitari danni è altri prublemi di lunch boxes durante u trasportu.

a5
800 x 800

Guangzhou Spring Package Co.,Ltd.hè un inseme di pianificazione, cuncepimentu, pruduzzione, stampa di imprese di stampa prufessiunali. A cumpagnia hè specializata in imballaggi di prutezzione di l'ambiente, a missione hè di portà "primavera verde" per u futuru di u mondu. 5+ anni di squadra prufessiunali per u vostru prodottu escort.Stickers auto-adhesive sò prestu campionu, è avemu sustegnu un serviziu cumpleta.Benvenuti à vene à negocià l'affari.


Tempu di posta: 06-Jan-2023