Cumu sceglite u fabricatore di scatula di pranzu di carta? - Una bona scelta di cuntainer di carta da asportu

Cù u sviluppu di i tempi, e caratteristiche di a nova era di merchenzie turnanu à esige chì l'imballu di merchenzie ùn solu ùn hà micca a funzione di semplice prutezzione è almacenamentu, ma ancu esige chì l'imballu hà u valore cummerciale di marketing in una larga misura. .A realizazione di stu valore hè un standard impurtante per misurà u successu o fallimentu di u disignu di imballaggio.Allora cumu duvemu sceglie u fabricatore quandu imballa ulunch box di cartaper aghjunghje valore à i prudutti di l'impresa è ghjunghje u scopu cummerciale di u marketing?A risposta hè di sceglie un prufessiunalelunch box di cartafabricatore.

a3

1. Lunch boxes di cartadeve esse sceltu cù bona reputazione.

Una fabbrica di stampa di lunch box di carta prufessiunale hà una bona reputazione.Una bona reputazione significa una bona qualità è un bonu serviziu.Di sicuru, u prezzu deve esse ragiunate.

a3

2. Uscatula di imballaggio per u pranzupò esse sceltu secondu a so propria scala di stampa quandu selezziunate a pianta di stampa.

Se l'impresa hà bisognu di assai imballaggi è quantità, deve sceglie una fabbrica di stampa cù una scala relativamente grande è una tecnulugia di produzzione relativamente sviluppata.Se a quantità di produzzione hè chjuca, e restrizioni à a selezzione seranu relativamente chjuche.Tanti grandi è picculi fabbriche di stampa ponu risponde à i bisogni di l'impresa.

3. L'imballu discatula alimentariadipende da u ciclu di consegna di u fabricatore.

Questu determina se u fornimentu di materiali di imballaggio pò esse garantitu quandu u voluminu hè grande in a tappa più tardi.

 

4. Ulunch box di cartadeve esse sceltu secondu a qualità di u pruduttu.

Parechje imprese sceglieranu una fabbrica di stampa cù un prezzu relativamente bassu quandu sceglienu una fabbrica di stampa.In fatti, u prezzu ùn deve esse un fattore di scelta solu quandu sceglite.A selezzione deve esse basatu nantu à a qualità di i prudutti pruduciuti da a stampa.

a2
800 x 800

Guangzhou Spring Package Co.,Ltd.hè un inseme di pianificazione, cuncepimentu, pruduzzione, stampa di imprese di stampa prufessiunali. A cumpagnia hè specializata in imballaggi di prutezzione di l'ambiente, a missione hè di portà "primavera verde" per u futuru di u mondu. 5+ anni di squadra prufessiunali per u vostru prodottu escort.Stickers auto-adhesive sò prestu campionu, è avemu sustegnu un serviziu cumpleta.Benvenuti à vene à negocià l'affari.


Tempu di post: 12-Jan-2023