Cumu fà u vostru ristorante un successu! - Un bonu fornitore di scatole per pranzi

Avà, facemu un inventariu di cumu imballate u nostru ristorante cum'è "ristorante stella"!

a5

1. Sceglie un nome chì hè facile à ricurdà
U nome hè u rapprisentante direttu di a marca di catering.U nomu integra u posizionamentu di a marca di ristorazione in l'industria futura, è rapprisenta u cumpurtamentu futuru è a direzzione di sviluppu di l'impresa cum'è u nome persunale.Determina a dimensione di l'aura, l'energia è a fortuna di a marca, è hà ancu l'attributi è u valore di u produttu!Un bon nome deve esse faciule è faciule di sparghje.
In più di l'incarnazione di a marca, u nome deve esse sforzu di fà scopre, attrae a ghjente, è ancu fà sognu.Cusì per creà un locu caldu, un gimmick, è diventà u puntu di publicità di u marketing di bocca à bocca.

2. Design un logu "stand out".

U logu di l'impresa hè u simbulu operativu di a marca.Hè faciule per a maiò parte di a ghjente di ricunnosce, accettà è piace quandu u vede.Vulenu capiscenu è amassi profondamente, è aduprà gràfiche per rapprisintà l'unicità di a marca è rinfurzà l'effettu visuale.Facile da capisce è ricurdà i simboli di l'imaghjini sò faciuli d'entra in u subconsciousu di e persone, è un bonu LOGO di catering hè distintivu, pertinente è persunalizatu!

sdas0
cum'è 1

3. Avè e so caratteristiche distintive
In più di l'imballaggio di a marca cù e so caratteristiche, un bonu ristorante duveria ancu avè elementi chì facenu a ghjente vede è mette in risaltu chì sò sfarenti di l'altri ristoranti, ma sempre freschi in memoria.A fonte di tali punti culminanti hè relativamente larga.Cum'è un ambiente di pranzu speciale, piatti innovatori, metudi di pranzu persunalizati o serviziu dedicatu.In una parolla, lasciate chì l'invitati vi ricurdate!Ricurdativi di e vostre caratteristiche!

4. Fornite piatti "superiori".
Siccomu hè un ristorante, deve vultà à l'essenza di catering, vale à dì i piatti.Tuttu u lettu di sopra hè basatu nantu à i piatti.I boni platti portanu una bona reputazione, per ottene una cumunicazione positiva.Altrimenti, tuttu u travagliu chì fate hè "smashing the signs"!
5. Fornite una sperienza di pranzu "intelligente".
In l'ultimi anni, a nostra vita hè stata permeata da Internet in tutti l'aspetti, cumpresa l'industria di ristorazione.

n8
a1

6. Avè una alta qualitàpacchettu alimentariu

Ùn importa ciò chì manghjemu, a prima cosa chì vedemu sò i prudutti di imballaggio di carta.A qualità diimballaggi alimentarighjucà un rolu impurtante in u sensu di sperienza di i prudutti.Puderà aumentà l'effettu esteticu di i prudutti è stimulà u desideriu di l'usu di i cunsumatori.Dà i clienti una sperienza di qualità in l'aspettu è u gustu.

 

Guangzhou Spring Package Co.,Ltd.hè un inseme di pianificazione, cuncepimentu, pruduzzione, stampa di imprese di stampa prufessiunali. A cumpagnia hè specializata in imballaggi di prutezzione di l'ambiente, a missione hè di portà "primavera verde" per u futuru di u mondu. 5+ anni di squadra prufessiunali per u vostru prodottu escort.Stickers auto-adhesive sò prestu campionu, è avemu sustegnu un serviziu cumpleta.Benvenuti à vene à negocià l'affari.

800 x 800

Tempu di Postu: Dec-08-2022