A carta Kraft diventerà unu di i prudutti di imballaggio in più rapida crescita

Cù a prumuzione cuntinua di e pulitiche Chine, è ancu a migliione cuntinua di u livellu di cunsumu di e persone è a cuscenza di a sicurità,carta kraft, un pruduttu di imballaggio di carta chì pò rimpiazzà l'imballaggio di plastica, serà sempre più utilizatu in u futuru.

Dopu à quasi 40 anni di sviluppu rapidu, a industria di carta di China hà furmatu una pruduzzioni annuale di circa 120 milioni di tunnellate di u mercatu.Sicondu u "14e Pianu quinquennale" di l'Industria cartaria è u Programma di Sviluppu di Alta Qualità à Mediu è longu Terminu emessu da l'Associazione Papera, a produzzione tutale di carta è cartone in Cina righjunghji 170 milioni di tunnellate da 2035, è u cunsumu annuale per capu. ghjunghje à 130 kg.A industria di carta di China hè sempre in un sviluppu relativamente rapidu, a velocità di integrazione di l'industria hè più accelerata.

Limitu plastica per prumove l'usu di scenarii di carta kraft

WPS图片

Mercatu di carta kraft di pasta di legnu cruda, limitata da materie prime, ùn hè micca statu bonu sviluppu.In ogni casu, cù l'atterrissimu cuntinuu di u limitu di plastica, u cunsumu di carta kraft di fibra di pasta di legnu presenta una tendenza di sviluppu rapidu.

L'usu di carta kraft accelera

In u 2019, l'America di u Nordu hà cunsumatu circa 31,45 milioni di tunnellate di cartone di cuoio, seguita da u Giappone à 9,23 milioni di tunnellate è a Cina à 47,48 milioni di tunnellate.U cunsumu tutale di a Cina hà superatu quellu di i principali paesi è regioni in u mondu, ma u cunsumu per capita di carta hè à un livellu bassu in u mondu.

a6

Pigliate 2019, per esempiu,imballaggi alimentariusu in America di u Nordu cuntatu circa 40% di u cunsumu tutali, Means per capita cunsumu di usu imballaggi alimentari era 38KG.U Giappone, chì hà una dieta simile à a Corea, usa 34 kilogrammi di carta kraft per persona per l'imballaggio di l'alimentariu.U cunsumu per capita in Cina hè solu circa 5KG.

In quantu à a cumpusizioni di materia prima, u 47% di i prudutti in l'America di u Nordu sò custituiti da polpa cruda, è u 15% di i prudutti in altri paesi asiatichi, eccettu a Cina, sò custituiti da polpa di legnu cruda, mentre chì solu 2% di i prudutti in Cina sò fatti. di pasta di lignu cruda.

Attualmente, a pruduzzioni di carta kraft in u nostru paese hè di circa 2 milioni di tunnellate, è a parti impurtataforniture di carta kraftusu domesticu.Cù l'espansione cuntinuu di l'imballaggi alimentari, a carta kraft diventerà unu di i prudutti di più rapida crescita in l'industria di l'imballaggio in Cina.A capacità di carta Kraft si svilupperà rapidamente da 2 milioni di tunnellate à l'industria di carta più di 5 milioni di tunnellate di varietà.

WPS图片(1)

Siccomu u PIB per capita cuntinueghja à cresce, u cunsumu di carta per capita s'avvicinarà à u livellu di i paesi sviluppati.Paper Kraft di pasta di legnu hà ancu un grande spaziu per u sviluppu, in particulare in u campu di u cunsumu di imballaggi alimentari, l'imprese di carta quantu à coglie l'uppurtunità di aghjurnà è migliurà?


Tempu di Postu: 08-Jan-2022