Chì sò e prucedure di pruduzzione di scatuli di rigalu di alta qualità?

Prucessu di pruduzzione di scatula rigalu di alta qualità:

1.A fabbricazione di piastra.Oghje, i scatuli di rigalu prestanu attenzione à l'aspettu di bella, cusì a versione di culore hè ancu variata, di solitu un stile di-scatula di rigalu ùn hà micca solu quattru culori basi è parechji culori spot, cum'è l'oru, l'argentu è questi sò culori spot.

2. U carta sceltu.A carta d'imballaggio di scatula di rigalu generale hè fatta di doppiu rame è carta di rame mutu, u pesu hè 128g, 105G, 157g, pochi di carta di imballaggio di scatole di rigalu serà più di 200g, perchè a carta di imballaggio hè troppu grossa. è l'aspettu hè ancu assai rigidu.A carta di muntatura hè di sceglie a carta doppiu grisgiu adattatu secondu i bisogni di u cliente, cumunimenti cunnisciuta cum'è carta di carta grisa o carta di carta grisa.

cuvu (1)

4. Trattamentu di a superficia.A carta d'imballaggio di scatula di rigalu faci generalmente trattamentu di a superficia, u cumuni hè gloss, cola muta, UV, oliu gloss, oliu mutu.

5. Bei.Bei hè un ligame impurtante in u prucessu di stampa.Per esse precisu, u muffa di u cuteddu deve esse precisu.Se a cerveza ùn hè micca precisa, a cerveza hè biased, è a cerveza hè cuntinuu, queste affettanu u prucessu sussegwente.

cuvu (3)
cuvu (2)

6. Inquadratu.Di solitu, a materia stampata hè prima muntata dopu a birra, ma a scatula di rigalu hè prima muntata dopu a biera, unu hè a paura di fà carta di pacchettu di fiori, u sicondu hè a scatula di rigalu attente à a bellezza generale, a carta di muntatura di scatula di rigalu deve esse fatta a manu, questu. pò ghjunghje à una certa bellezza.

7. u pirtusu hè punched, micca punched nant'à a superficia di a cola, è tandu vi pò pack delivery.


Tempu di post: 09-09-2021