2019 New Style China Stoviglie dispunibuli è biodegradabili Scatola a conchiglia Hot Dog Sandwich Bagasse Scatola di carta in pasta di pasta Stoviglie compostabili

Descrizzione simplice:Guangzhou Spring Package Co., Ltd. hè una cumpagnia specializata in stampa è cuncepimentu di pacchettu dapoi2008.A nostra gamma di prudutti in dimensione, finiture è stili. Avemu prupostu scatula di carta, scatula di rigalu, scatula cosmetica, imballaggio di l'alimentu da asportu, saccu di carta, saccu di imballaggio flessibile, tubu di carta, rack di carta, ecc. per14anni, pruducia rapidamente campioni è furnisce un serviziu cumpletu.Benvenuti à negocià l'affari.

prezzu FOB:Per piacè mandateci più dettagli per avè una citazione precisa

Pagamentu:L/C, T/T, Western Union

Tempu di consegna:10-20ghjorni dopu à u depositu è ​​u disignu cunfirmatu

imballaggio:Imballatu da cartoni d'esportazione standard o secondu i vostri bisogni


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Avemu u scopu di capisce a sfigurazione d'alta qualità cù l'output è furnisce u serviziu di punta à i cumpratori domestici è stranieri di tuttu u core per 2019 New Style China Stoviglie dispunibuli è biodegradabili Clamshell Box Hot Dog Sandwich Bagasse Pulp Paper Box Compostable Tableware, Ci concentremu nantu à a produzzione di a propria marca è in cumminazione cù parechje frasi sperimentati è equipaggiu di prima classe.I nostri beni chì vale a pena avè.
Avemu u scopu di capisce a sfigurazione di alta qualità cù a pruduzzioni è furnisce u serviziu di punta à i cumpratori domestici è stranieri di tuttu u core perCina Scatole Biodegradabili è Scatola Alimentaria Prezzu dispunibile, Avemu ottenutu ISO9001 chì furnisce una basa solida per u nostru sviluppu ulteriore.Persistenti in "Alta qualità, Consegna Pronta, Prezzu Competitivu", avemu stabilitu una cooperazione à longu andà cù i clienti di l'oltremare è di u paese è uttene cumenti elevati di i clienti novi è vechji.Hè u nostru grande onore per risponde à e vostre richieste.Aspittemu sinceramente a vostra attenzione.

L'infurmazioni basi

Nome di l'articulu Scatola di cibo in barca
nome di marca OEM
materiali Carta artigianale
culore persunalizabile
E dimensioni dispunibili persunalizabile
MOQ (quantità minima d'ordine) 10000 pezzi
telefonu +86-13533784903
E-mail raymond@springpackage.com
pacchettu cartone d'esportazione
Aduprà Pane
insalata di frutta
Snack frittu
Hot dogs
ecc.

Materiale di qualità alimentaria

A carta kraft di polpa di legnu d'alta qualità selezionata pò esse in cuntattu direttu cù l'alimentariu è pò esse usata in modu sicuru

Impermeable à l'eau et à l'huile

A superficia interna di a carta hè coperta cù film, chì hè impermeabile è resistente à l'oliu, è faciule d'utilizà.

U pruduttu hà una bona capacità portante

Materiale addensatu, alta pressione di cuscinetti, resistenza à a compressione, fermu è micca alluntanatu.

Disegnu senza scontu

U disignu apertu hè aduttatu, chì hè faciule da piglià è aduprà, faciule da mette è aduprà rapidamente.

Parechji specificazioni

Solu per fà prudutti chì satisfacenu i clienti.

Stili diversi

Disegnu creativo multi-stile, dendu pussibulità di imballaggio illimitate.

Consegna di pacchettu

Cuntrolla u ligame logisticu, informa immediatamente u cliente di u tempu di consegna stimatu, è consegna a merchenzie in tempu.Fate i dettagli di imballaggio di u produttu per prevene danni.Assicuratevi chì e specificazioni, quantità è qualità di i prudutti sò coerenti cù l'ordine, è furnisce i dati di lista dumandati da u cliente.Mantene a cumunicazione cù i clienti è migliurà l'esperienza di u cliente.

a0
etichettatura

Questa applicazione di u produttu

yingyong2

FAQ

Chì ghjè stu pruduttu?

I scatuli di l'alimentu di carta si riferiscenu à i lunch boxes fatti di materiali di carta, generalmente lunch boxes di carta dispunibuli, chì sò convenienti à aduprà è sò largamente usati in l'industria di ristorazione.Siccomu u lunch box di carta dispunibile hè fattu di materiali di carta, ùn contaminarà micca l'ambiente, è pò esse biodegradable per l'usu secundariu è u riciclamentu, chì hè più ecologicu.

Questa applicazione di u produttu?

Usi di imballaggi alimentari cum'è: insalata di frutta, hot dog, filetti di pollo, pancakes, barbecue, patatine fritte, hamburger, pane, etc.

Pudete furnisce un Campione Gratuitu per noi?

Di solitu, culleremu i carichi di campioni in prima.È quandu urdinatu, i carichi vi rimbursanu.

Cumu possu avè una citazione?

Pudete mandà email cù i dettagli di u produttu: dimensione, materiale, disignu, logò è culore;se avete opere d'arte, serà assai apprezzatu.Vi risponderemu in 24 ore.Inoltre, pudete discutiri cun noi nantu à TM.E nostre vendite sò in linea più di 12 ore ogni ghjornu.

Avemu u scopu di capisce a sfigurazione d'alta qualità cù l'output è furnisce u serviziu di punta à i cumpratori domestici è stranieri di tuttu u core per 2019 New Style China Stoviglie dispunibuli è biodegradabili Clamshell Box Hot Dog Sandwich Bagasse Pulp Paper Box Compostable Tableware, Ci concentremu nantu à a produzzione di a propria marca è in cumminazione cù parechje frasi sperimentati è equipaggiu di prima classe.I nostri beni chì vale a pena avè.
2019 New StyleCina Scatole Biodegradabili è Scatola Alimentaria Prezzu dispunibile, Avemu ottenutu ISO9001 chì furnisce una basa solida per u nostru sviluppu ulteriore.Persistenti in "Alta qualità, Consegna Pronta, Prezzu Competitivu", avemu stabilitu una cooperazione à longu andà cù i clienti di l'oltremare è di u paese è uttene cumenti elevati di i clienti novi è vechji.Hè u nostru grande onore per risponde à e vostre richieste.Aspittemu sinceramente a vostra attenzione.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi