Vantaghji di a scatula di imballaggio di carta cosmetica pieghevule da Guangzhou Spring Package

 

Scatole cosmetiche pieghevolisò una parte impurtante di l'imballaggi di vendita, è ci sò boni motivi per pruvà chì sò apposta per attruverà i cunsumatori è prutegge i prudutti da fatturi esterni in tuttu u prucessu di vendita.Cartone pieghevolepò esse u tipu più cumuni di imballaggio, è a so figura pò esse vistu nantu à a maiò parte di i scaffali di vendita, ma questu ùn significa micca chì i vostri imballaggi di cusmetichi deve esse uguali à i so.Avemu da aghjurnà a scatula di imballaggio cosmeticu originale per fà chì i prudutti si distinguenu.

 

Disegnu strutturale unicu

Scatole cosmetiche quadratesò u tipu più cumuni di cartoni plegabili, ma perchè duvemu limità à i scatuli di imballaggio ordinariu?I prismi esagonali o ottagonali ùn solu creanu un aspettu unicu chì attrae l'attenzione di i cunsumatori;U pacchettu di cusmetichi cù una forma unica attirà l'attenzione di i cunsumatori, stimulà a so curiosità è generà interessu.Da piramidi à stelle, finu à chì pudete imaginà, a squadra di u pacchettu di primavera pò trasfurmà in realità.

Visibilescatula cosmetica

A ghjente dice spessu chì una stampa vale più di mille parolle, ma i ritratti ùn ponu micca rimpiazzà u pruduttu stessu.Quandu a finestra scavata hè direttamente incorporata in u disignu strutturale di a scatula cosmetica, pò permette à i cunsumatori di stabilisce u cuntattu iniziale cù i prudutti in l'ambiente di vendita.A funzione di i grandi finestri hè simile à i vetri è i finestri, chì ponu vede i prudutti cumpletamente, è ancu vede i prudutti da parechji anguli.

Finestre più chjuchepò esse unitu in a superficia stampata è utilizatu per enfatizà textures, culori o altri dettagli.Sti finestri chjuchi creanu ancu un effettu "visuale" eccitante è immediatamente mandanu un signalu à i cunsumatori per mustrà e caratteristiche d'alta qualità è l'unicità di u pruduttu.

 

Elementi interattivi

Una manera di guadagnà è mantene l'interessu di i cunsumatori hè di aghjunghje elementi interattiviimballaggio cosmeticu.U cartone di doppia apertura cù dui prudutti pò esse apertu cum'è un libru, chì ponu immediatamente attirà i cunsumatori per participà è participà à l'imballu.

In l'era digitale d'oghje, i codici unichi ponu esse stampati nantu à i pacchetti di prudutti per chì i cunsumatori ponu scansà cù smartphones.Allora, sti codici ponu esse ligati à una pagina web, chì ponu furnisce infurmazioni nantu à l'usu di i prudutti, ingredienti di u produttu è cusì, è ancu emette cupuni in a pagina web per aumentà i clienti ripetuti.

c1 (2)
b1 (2)

 

Effetti visuali chì attiranu l'ochju

Ch'ella sia stampata, embossing, embossing o bronzing, ponu furnisce un effettu visuale sorprendente, chì pò veramente migliurà u vostru disignu di imballaggio cosmeticu.

U modu per fà un imballaggio di cosmetici unicu è attrae i cunsumatori hè di aghjurnà u vostru imballaggio plegable per rende micca più ordinariu.

 

 

Guangzhou Spring Package Co.,Ltd.hè un inseme di pianificazione, cuncepimentu, pruduzzione, stampa di imprese di stampa prufessiunali. A cumpagnia hè specializata in imballaggi di prutezzione di l'ambiente, a missione hè di portà "primavera verde" per u futuru di u mondu, specializata in a produzzione di imballaggi per 14 anni.Sè avete bisognu di un pruduttu persunalizatu, per piacè cuntattate.

1 scatula di imballaggio d'oliu essenziale 2

Tempu di post: Jul-22-2022