Etichetta autoadesiva anti-falsificazione di Guangzhou Spring Package

Etichette autoadesive, cunnisciuti ancu com'è stickers, sò fatti di carta, film o altri materiali speciali, cù adesivu nantu à u spinu è carta protettiva di silicone cum'è supportu.

Diversi anti-falsificazioneetichettehannu dinù metudi differente query, cum'è codice scanning query, query infurmazione, dumanda telefonu, etc. Label Anti falsificazione, una identificazione cù funzione anti falsificazione.

xx1

 

L'anti-falsificazioneetichettadeve esse persunalizatu, perchè pò ghjucà un rolu in l'anti-falsificazione quandu appiicata à i prudutti di marca.Se vulete fà etichette anti-falsificazione per i vostri prudutti, pudete truvà una cumpagnia anti-falsificazione per persunalizà.U schema anti-falsificazione pò esse persunalizatu secondu i bisogni di l'imprese è l'imballaggio esterno di i prudutti, è poi l'etichetta anti-falsificazione pò esse fatta.

 

L'etichetta anti-falsificazione hè una basa impurtante per identificà l'autenticità di i prudutti, per quessa, hè necessariu d'utilizà etichetta anti-falsificazione per i prudutti di marca.Pò distingue trà i prudutti genuini è falsi, è ancu permette à i cunsumatori di dumandà rapidamente l'autenticità di i prudutti.L'attuali etichette anti-falsificazioni anu funzioni cumplette, cum'è anti-fuga, tracciabilità, marketing, è anti-falsificazione, chì ponu esse realizate cù l'usu di etichette anti-falsificazione.

a8
xsda1 (5)

 

L'etichetta anti-falsificazione hè aduprata per identificà l'autenticità di i prudutti è riduce u numeru di falsi.Hè un signu per pruvà i prudutti di a marca.Ci sò ancu parechji tippi di etichette anti-falsificazione, cumprese etichette anti-falsificazione di codice bidimensionale, copertina posteriore chì scopre etichette anti-falsificazione, etichette autoadesive anti-falsificazione, tecnulugia molekulari furtiva, etichette laser anti-falsificazione, etc.

 

Guangzhou Spring Package Co.,Ltd.hè un inseme di pianificazione, cuncepimentu, pruduzzione, stampa di imprese di stampa prufessiunali. A cumpagnia hè specializata in imballaggi di prutezzione di l'ambiente, a missione hè di portà "primavera verde" per u futuru di u mondu. 5+ anni di squadra prufessiunali per u vostru prodottu escort.Stickers auto-adhesive sò prestu campionu, è avemu sustegnu un serviziu cumpleta.Benvenuti à vene à negocià l'affari.

a0

Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022