I scatuli di rigalu cosmetichi da Guangzhou Spring Package si sviluppanu rapidamente in a direzzione di multifunzione

 

Avà ùn importa ciò chì cumprà, a prima cosa chì vedemu hè i prudutti di imballaggio di carta di i prudutti.A qualità diimballaggio in cartone di cosmeticighjoca un rolu impurtante in i prudutti, chì ponu aumentà l'effettu esteticu di i prudutti è stimulà u desideriu di i cunsumatori di cumprà.Chì sò i benefici specifichi di l'usu di u pacchettu di primaveraimballaggio di scatuli cosmetichi?

 

Pò riflette u valore di e merchenzie è hè un mezzu per aumentà u valore di e merchenzie;A prutezzione di e merchenzie pò prutege i prudutti da l'influenza di fatturi naturali, cum'è u ventu, u sole è a pioggia, è impediscenu i prudutti da esse dannighjati per via di volatilizazione, collisione o estrusione;Cù a prutezzione di i cartoni cusmetichi, serà cunvenutu per cugliera è furnisce i prudutti durante u trasportu.Avà ogni pacchettu ùn pò esse separatuscatuli cosmetichi.Se i cartoni cosmetichi sò usati prima, u so costu hè relativamente bassu, è pò esse riciclatu di novu.

 

Hè ancu assai ligeru è bellu stampatu (chì pò esse realizatu a cumminazione di imballaggio di trasportu è imballaggio di merceria).Sè vo aduprate qualchi scatuli di legnu o altre materiale, hè assai inappropriatu in l'industria o u trasportu, cusì parechje persone sceglienu aduprà uimballaggio di cusmetichipruduciutu da a fabbrica di imballaggi di cartone di cosmetici di pacchettu di primavera per imballà certi prudutti.I requisiti di imballaggio sò ancu sempre più alti.

Imballaggio di carta cosmeticaConforme à i bisogni di sviluppu di imballaggi verdi, è risolve ancu u prublema di a contaminazione ambientale causata da i rifiuti di imballaggio.Pò piglià una varietà di attività di imballaggio di l'alimentariu.A fabbrica di cartone cosmeticu di pacchettu di primavera averà un sviluppu megliu è più veloce in u futuru.Attualmente, l'imballaggi alimentari in u mondu hà un bonu momentu di crescita cuntinua.L'imballaggio in cartone cosmeticu si sviluppa rapidamente in a direzzione di multifunzione.

Imballaggio in cartone di cosmeticihà troppu vantaghji, chì porta comodità è benefici à l'umanità.Di sicuru, ci sò ancu difetti.Per esempiu, l'imballu impermeable pò esse fattu in Cina, chì hè menu paura di esse trafittu da l'uggetti sharp.Di sicuru, l'scelta di l'imballu dipende da e esigenze specifiche di u pruduttu.

a2
a6

Tipu persunalizatu discatula di imballaggio cosmeticu

Scatole d'oliu essenziale: sti scatuli sò aduprati apposta per almacenà i buttigli d'oliu essenziale.A maiò parte di elli sò fatti di carta rivestita, chì furnisce ancu un bonu effettu esteticu per questi scatuli.Puderanu esse designati in ogni forma è dimensione.

Scatola Eyeliner: Eyeliner Pen hè unu di i prudutti più venduti in l'industria chimica.I so scatuli sò ancu fatti di cartone, carta kraft o altri materiali ecologichi.Puderanu ancu esse usatu.

Lipstick: lipstick hè un pruduttu cumuni in l'invernu, perchè pò mantene i labbra secchi umidi.Ancu s'ellu pò esse persunalizatu cù scatuli di imballaggio chimicu.

 

Scatola di maquillaje di Fundazione: u fondamentu liquidu hè una chimica di basa, chì hè utilizata da miliardi di donne in u mondu sanu, ma ancu stu pruduttu di basa hè stata assai ottimizzata da persunalizà a so scatula imballaggio chimicu.Sti scatuli sò fatti di cartuni o materiali simili, perch'elli ponu ancu esse riciclati.

Lip gloss: per dà a labbra una struttura culurita, e donne utilizanu lip gloss.Questu hè un pezzu di partitu necessariu per e donne in u mondu sanu.Una scatula hè ancu persunalizata per u pruduttu per assicurà a so affidabilità.

Pudete ancu persunalizà a scatula di crema BB, a scatula di crema per a faccia, a scatula di lozione idratante, a scatula di perfume,carta di carta interna persunalizata, etc.

aasasasaasassaa
1 scatula di imballaggio d'oliu essenziale 2

 

 

Guangzhou Spring Package Co.,Ltd.hè un inseme di pianificazione, cuncepimentu, pruduzzione, stampa di imprese di stampa prufessiunali. A cumpagnia hè specializata in imballaggi di prutezzione di l'ambiente, a missione hè di portà "primavera verde" per u futuru di u mondu, specializata in a produzzione di imballaggi per 14 anni.Sè avete bisognu di un pruduttu persunalizatu, per piacè cuntattate.


Tempu di post: Jul-28-2022