Quanti metudi di marcatura ci sò per l'etichetta autoadesiva?

 

U scopu di a marcatura di l'etichetta di materiali autoadesivi hè di organizà l'ordine di l'etichette è di calculà accuratamente u numeru di etichette.A marcatura dietichetta autoadesivapò esse divisu in dui tipi: marcatura post-stampa è marcatura sincrona di stampa.

A7
A6

A. Marca dopu a stampa.Ci sò dui metudi di trasfurmazioni:
1. Marca l'impresora di codice à barre.L'etichetta bianca pre-processata o l'etichetta di culore hè numerata nantu à a stampante secondu u prugramma di l'urdinatore, è a sequenza numerica pò esse cambiata in ogni mumentu.
2. Marca nantu à a macchina di l'etichetta.Dopu à a stampa è a trasfurmazioni, l'etichetta nantu à a bobina deve esse marcata nantu à u dispusitivu di marcatura di uetichettamacchina di novu dopu l'ispezione di qualità è a sostituzione.In questu modu, pò evità di marcà a mala etichetta è di causà prublemi di qualità di l'etichetta.

B. Stampa è marca sincronia.Hè realizatu nantu à una macchina di etichettatura o stampante di forma, è hè adattatu per stampà mudelli simplici.U dispusitivu di marcatura hè stallatu nantu à a stazione di marcatura o nantu à u pianu (pianu).Sutta l'azzione di l'azzione meccanica, u dispusitivu di marcatura automaticamente inchiostru, cambia è stampa.Prestate attenzione à a qualità di stampaetichettein ogni mumentu quandu stampanu numeri in sincronia.In casu di prublemi di qualità, aghjustate u numeru di stampa in tempu per evità u fenomenu di numeri rotti è numeri ripetuti.

a2
800 x 800

Guangzhou Spring Package Co.,Ltd.hè un inseme di pianificazione, cuncepimentu, pruduzzione, stampa di imprese di stampa prufessiunali. A cumpagnia hè specializata in imballaggi di prutezzione di l'ambiente, a missione hè di portà "primavera verde" per u futuru di u mondu. 5+ anni di squadra prufessiunali per u vostru prodottu escort.Stickers auto-adhesive sò prestu campionu, è avemu sustegnu un serviziu cumpleta.Benvenuti à vene à negocià l'affari.


Tempu di Postu: Feb-06-2023