Cumu cuntrullà u culore spot in a stampa di scatula di imballaggio di carta - Guangzhou Spring Package

Per assicurà chì a diferenza di culore di u produttu di u stessu batch è diversi batchs di uscatula di imballaggiorisponde à i standard naziunali è i bisogni di i clienti, u culore spot hè cuntrullatu inseme in u prucessu di stampa di scatula.

cum'è 1

1. Fate carta di culore

Sicondu u campione di codice di culore furnitu da u cliente, a proporzione di tinta di culore spot hè datu à traversu u sistema di cungruenza di culore di l'urdinatore, allora u campionu di tinta hè chjamatu, è i campioni di culore cù densità differenti sò "mostrati" da l'omogenizatore di tinta è spargitore di tinta.Dopu, secondu a gamma di differenza di culore richiesta da i standard naziunali (o i clienti), determina u standard, u limitu otticu è u limitu di prufundità cù spettrofotometru, è fate una carta di culore standard stampata (se a differenza di culore supera u standard, hè necessaria una correzione supplementaria). ).A mità di a carta di culore per u disignu di imballaggio hè una mostra di culore cumuni, è l'altra mità hè una mostra di culore dopu u trattamentu di a superficia, chì hè cunvenutu per l'ispezione di qualità.

 

2. Verificate u culore spot

Cunsiderendu chì a carta di imballaggio hè u fattore principale chì afecta a diferenza di culore.Per quessa, prima di ogni stampa, a carta di stampa attuale hè aduprata per "mostra" a mostra di culore, è a carta di culore hè pocu corretta per eliminà l'influenza di a carta.

sdas0
1000

 

3. Printing cuntrollu

Quandu l'imballa è a stampa, a pressa di collar cuntrolla u spessore di a capa di tinta spot stampendu carte di culore standard.U disignu di poster publicitariu aiuta à misurà u valore di a densità principale è u valore Bk di u culore cù un densitometru per superà a diffarenza trà a densità di culore di tinta secca è umida.

 

 

In una parolla, in u prucessu di stampa di scatula di imballaggio, a causa di a differenza di culore spot hè in diverse forme.Ùn deve esse micca un analisi specificu per diverse ragioni in a produzzione attuale per risolve questi prublemi.Pruvate à cuntrullà u risicu di deviazione in una gamma relativamente chjuca, è cuncepisce è pruduce materiali stampati di imballaggio chì soddisfanu i clienti.

600
800 x 800

 

Guangzhou Spring Package Co.,Ltd.hè un inseme di pianificazione, cuncepimentu, pruduzzione, stampa di imprese di stampa prufessiunali. A cumpagnia hè specializata in imballaggi di prutezzione di l'ambiente, a missione hè di portà "primavera verde" per u futuru di u mondu. 5+ anni di squadra prufessiunali per u vostru prodottu escort.Stickers auto-adhesive sò prestu campionu, è avemu sustegnu un serviziu cumpleta.Benvenuti à vene à negocià l'affari.


Tempu di Postu: Nov-04-2022