Cumu fà u vostru risturante un successu! - Una bona scelta di sacchetti di carta da manghjà

Credu chì ùn site micca scunnisciutu cù usacchetti di imballaggio da asportu.Attualmente, i sacchetti di imballaggio per asportu cumunimenti usati includenu sacchetti di plastica, sacchetti di tela non-tessuti è sacchetti di imballaggio di carta kraft.Oghje, parleraghju di i sacchetti di imballaggio di carta kraft.

a2

L'industria di catering hà iniziatu una tendenza di imballaggio di catering.Tutti i pruduttori travaglià dura nantu à usacchetti di carta di imballaggio da asportuper attirà l'attenzione di i cunsumatori.Una volta aghju urdinatu un takeout, ma quandu u takeout hè statu consegnatu, eru totalmente attrattu da u so saccu di takeout, chì era pienu di parolle populari, chì era 100 punti.Hè ancu truvatu chì i so sacchetti di carta kraft seranu aghjurnati da u tempu à u tempu, principarmenti in linea cù i fatturi di pupularità offline.Chì i cunsumatori ùn piaceranu micca stu disignu attentu?

 

Sacchetti di carta kraftsò sempre stati populari in l'industria di ristorazione, ma anu ancu i so vantaghji.U saccu di carta Kraft hè micca tossicu, senza gustu è senza contaminazione, chì cunforma à u cuncettu di prutezzione di l'ambiente favuritu, è per via di a so alta forza è e caratteristiche di prutezzione di l'ambiente, hè avà unu di i materiali di imballaggio populari in u mondu.

b6
a8

 

Sacchetti di carta kraftfatti di carta kraft anu attiratu più attenzione è ponu esse vistu in ogni locu in supermercati, centri commerciali, magazzini di vestiti è altri lochi di shopping.Per quessa, l'industria di a ristorazione hà pigliatu cun questa crescita è hè stata più facilmente accettata da i cunsumatori.È u saccu di imballaggio di carta kraft hè adattatu per stampà mudelli, chì hè più frescu.

 

Guangzhou Spring Package Co.,Ltd.hè un inseme di pianificazione, cuncepimentu, pruduzzione, stampa di imprese di stampa prufessiunali. A cumpagnia hè specializata in imballaggi di prutezzione di l'ambiente, a missione hè di portà "primavera verde" per u futuru di u mondu. 5+ anni di squadra prufessiunali per u vostru prodottu escort.Stickers auto-adhesive sò prestu campionu, è avemu sustegnu un serviziu cumpleta.Benvenuti à vene à negocià l'affari.

800 x 800

Tempu di Postu: Dec-22-2022