Note sulla fustellatura di etichette autoadesive

Etichette autoadesive, cunnisciuti ancu com'è stickers, sò fatti di carta, film o altri materiali speciali, cù adesivu nantu à u spinu è carta protettiva di silicone cum'è supportu.

Dopu avè analizatu l'influenza di u materiale di a superficia,adesivuè carta di sustegnu nantu à fustellatura, cumminata cù anni di spirienza, parechji aspetti chì deve esse pagatu attente à pò migliurà effittivamenti a qualità die-taglio sò summarized.Avà damu un ochju.

a0

 

a.Ùn aduprate micca una piastra di tagliu chì hè stata tagliata cù materiali di carta, è poi tagliate i materiali di film, perchè a lama hè stata purtata, ùn hè micca adattatu per taglià a film di novu.

b.Quandu si appieghjanu a fustellatura, pruvate à riduce l'area di fustellatura, soprattuttu quandu l'etichette di dimensioni chjuche.A causa di u grande layout, assai lame è irregolarità, hè difficiule di assicurà a qualità.

c.A guarnizione deve esse rimpiazzata spessu durante a fustellatura piatta, soprattuttu dopu chì a versione longa hè processata.Perchè a marca di taglio affetterà a qualità di taglio di a nova versione di l'etichetta.

d.Cuntrolla spessu a qualità di fustellatura, in particulare l'etichette marcate automaticamente.Questu pò evità prublemi di qualità di taglio di massa.U metudu d'ispezione specificu hè di utilizà una penna di signale per smear nantu à a carta di supportu è verificate a penetrazione di i segni di taglio nantu à a carta di supportu.

a4
a7

Per evità bolle dopu à l'etichettatura, durante l'etichettatura si deve piglià e seguenti misure:

1. U corpu di a buttiglia deve esse pulita è secca in anticipu.

2. U corpu di l'buttiglia deve esse chjapputu è fissatu da u trasportatore durante l'etichettatura, in particulare a buttiglia di plastica cù forma plana.

3. A carta di basa cù una bona lisura, cum'è u materiale di carta di basa PET, deve esse sceltu per fà l'adesivu lisu nantu à a so superficia è avè una bona wettability è flatness dopu l'etichettatura.

 

e.Die taglio grande area di etichette cumplessi, à i pruduttori prufessiunali di fà fustella piastra, in modu à assicurà a precisione fustellatura.

f.Per mantene a lama affilata, stabilisce un schedariu per registrà l'usu di ogni piastra di fustellatura, per rimpiazzà a lama in u tempu.

g.Hè necessariu d'utilizà una lama speciale cù un angulu chjucu è una durezza alta per cutà i materiali di film, in particulare i materiali PET.

a5
O1CN01T6Sy0z2GeNBEuyO0N_!!949759040-0-cib

 

Guangzhou Spring Package Co.,Ltd.hè un inseme di pianificazione, cuncepimentu, pruduzzione, stampa di imprese di stampa prufessiunali. A cumpagnia hè specializata in imballaggi di prutezzione di l'ambiente, a missione hè di portà "primavera verde" per u futuru di u mondu. 5+ anni di squadra prufessiunali per u vostru prodottu escort.Stickers auto-adhesive sò prestu campionu, è avemu sustegnu un serviziu cumpleta.Benvenuti à vene à negocià l'affari.


Tempu di pubblicazione: 14-10-2022